Ароматизация бутика

Ароматизация бутика

Ароматизация в бутике

Ароматизация в бутике

АРОМАТИЗАЦІЯ У ВАШОМУ БУТИКУ

Атмосфера, що розташовує до купівлі!

Мода і аромат – нероздільні. Зверніть увагу, що такі знамениті дизайнери, як Boss, Calvin Klein, Карл Лагерфельд, Joop та інші мають свої власні парфумерні творіння. Аромат є невід’ємною частиною моди і утворює так звану “глазур на торті”.

Аромат багато в чому впливає на стиль, статус, імідж бутику. Запахи допоможуть створити для покупців невимушену і навіть святкову атмосферу, що розташовує до покупок. Відповідно – зростають продажі.

Також ароматизація дає можливість акцентувати увагу на акціях і розпродажах, створити неповторну атмосферу приміщення і розв’язати проблему неприємних запахів, якщо такі є.

Орієнтований аромамаркетинг

Для кожної категорії товару певний аромат!

Зверніть увагу, що для кожної категорії одягу варто вибирати певний аромат або їх суміш. Наприклад, у відділі нижньої білизни – квітковий, одяг для вагітних або дітей – аромат молока, дитячої присипки, якщо пропонується діловий офісний одяг – краще використати запах лимона і кипариса.

Також ефективно брати до уваги сезонність. Наприклад, в літній сезон відпусток відвідувачів вабить аромат моря і тропічних фруктів.