Аромамаркетинг в супермаркете

Аромамаркетинг в супермаркете

Ароматизация супермаркета

Ароматизация супермаркета

СУТЬ АРОМАТИЗАЦИИ СУПЕРМАРКЕТА

Залучення попиту і збільшення продажів

Відомо, що багато покупців приймають рішення про купівлю спонтанно. Часто на них впливає нюх, адже запахи впливають на психіку людини сильніше за музику і візуальну рекламу.

Завдяки ароматизації в продуктових супермаркетах значно зростають продажі, а ще у людей з’являються стійкі асоціації з певними товарами.

У великих супермаркетах бажано застосовувати різні запахи для залучення в зони конкретних категорій продуктів. Наприклад, кондитерський відділ – запах шоколаду, карамелі і ванілі, хлібо-булочний, – свіжої випічки, а у відділі побутової хімії – квітковий або цитрусовий. Також у великих магазинах треба враховувати сусідство відділів і обов’язково встановити систему наноароматизації, щоб запахи не змішувалися.

Сезонність в аромамаркетингу

Цілеспрямоване управління попитом

Аромати допомагають “впровадити” в торгових точках святковий настрій. Так, перед новорічними і різдвяними святами будуть актуальні пряні аромати хвої, кориці, гвоздики і мандаринів, а запах квітів і шоколаду – напередодні Дня Святого Валентина.

Ще однією перевагою ароматизації торгових залів, без сумнівів, є нейтралізація неприємних запахів, завдяки чому відвідувачі захочуть довше перебувати в приміщенні.

Є можливість створити для конкретного магазину або цілої мережі унікальний брендовий аромат, який буде виділяти його серед конкурентів, а також зробить впізнаваним.